UA

UA


Стійкість в новій громаді

Illustration

Психічний стан, емоційна стабільність та підтримка в групі - є важливим чинником роботи команди, та як наслідок її ефективності на перемогу України. Сьогодні особливо потрібно бути уважними до психоемоційного стану громадських активістів та волонтерів, від якого залежить їхня діяльність на благо країни.
Підсилювати сильних, які зможуть допомогти собі та своїм командам розвинути навички емоційного самовиховання та взяти на себе роль інтеграторів внутрішньо переміщених осіб в громаду - наше завдання в цьому проекті.

Illustration

Мета проєкту

Cприяти психоемоційній стійкості, соціальній згуртованості та самозарадності жителів та ВПО в громадах Луцького району шляхом навчання 12 представників громадянського суспільства, в тому числі ВПО, за тренінговою програмою “Ментор з емоційної компетентності”, які проведуть ігрофікаційні зустрічі підтримки для членів своїх громад за допомогою освітньої гри “На емоціях”.

Етапи проєкту

Illustration

Відбір 12 учасників\ць в проєкт

Ми відібрали 12 учасників з Луцька та Нововолинська, які мали свої спільноти і хотіли принести у них навички та знання з проєкту.

Illustration

Інтеграційна зустріч

Мета зустрічі - познайомитися між собою, визначити очікування та отримати комплекти ігрофікованого освітнього навчання «На емоціях».

Illustration

Проходження онлайн-курсу "Ментор з емоційної компетентності"

Після інтеграційної зустрічі, учасники отримали доступ до онлайн-курсу "Ментор з емоційної компетентності". Курс охопив 20 завдань, які були поділені на модулі "Поняття та особливості використання комплекту", "Емоційна компетентність", "Менторство", "Розробка власного ігрового формату.

Illustration

Тренінг про емоційну компетентність

Психологиня Катерина Бурдило з учасниками говорила про: емоційну компетентність та як її розвинути, базові емоції та базові психологічні потреби. Також ми робили різні практичні вправи для відчуття та вираження почуттів.

Illustration

Ігровий практикум "На емоціях"

На ігровому практикумі майбутні ментори відчули себе учасниками ігрового процесу. Це було корисно для розуміння обох ролей у використанні колоди "На емоціях" під час зустрічей-підтримок. 

Illustration

Тренінг про менторство та фасилітацію

Тренерка Уляна Кашепа допомагала учасникам здобути знання та навички в темах менторства та фасилітації. Розглянули такі питання: різницю між менторством та фасилітацією; основні вміння фасилітатора; мету ментора з емоційної компетентності; інструментарій для роботи в групах.

Illustration

Тренінг про фінансову самозарадність

Тренінг з Михайлом Войтовичем допоміг зрозуміти ставлення учасників до грошей, подивитися на свої фінансові переконання та отримати поради, як бути самозарадними.

Illustration

Проведення менторами ігрових сесій в своїх спільнотах

Ментори проводили ігрові сесії для різних груп людей: для молоді та підлітків, для викладачів з університетів та вчителів з ліцеїв; також для волонтерів з громадських організацій та колег по роботі. Серед учасників заходів були внутрішньо-переміщені особи, що дало змогу почути один одного. Кожен учасник охопив своїми заходами щонайменше 15 людей в спільноті. 

Illustration

Фінальна зустріч та підбиття підсумків

На завершальній зустрічі провели рефлексію та підбили підсумки. Ментори оцінили, які етапи проєкту їм сподобалися найбільше. Також були представлені статистичні результати проекту на основі попередніх анкетувань. Учасники отримали сертифікат про здобуття мікрокваліфікації "Ментор з емоційної компетентності".

Фотогалерея проєкту

Результати проєкту

12

учасників здобули мікрокваліфікацію “Ментор з емоційної компетентності”

45

ігрофікованих зустрічей було проведено, загальною тривалістю 58,5 год

75

представників ВПО були серед учасників ігрових зустрічей

209

учасників взяли участь в локальних ігрових зустрічах

Емоційна компетентність:знання та навички менторів зросли на 39%.

Менторство та фасилітація: знання та навички менторів зросли на 46%.

Фінансова самозарадність: знання та навички після проєкту зросли на 49%.

Рівень емоційного стану та самопочуття менторів зріс на 40%.

Illustration

Ми дослідили, як змінилися учасники ігрових заходів підтримки. Ментори оцінювали стан спільнот і груп людей, з якими працювали, під час проєкту. Ось які результати маємо:

  • 16%

    Показник, що люди в спільноті після ігрових заходів почали вільніше говорити про свої емоції, почуття та переживання зріс на 16%.

  • 16%

    Покращилася атмосфера взаємопідтримки та допомоги серед людей на 16%.

  • 22%

    Згуртованість, де люди відчувають себе частиною цілого також зросла на 22%.

  • 16%

    Готовність людей говорити про негативні емоції та проговорювати складні ситуації зросла на 16%.

  • 26%

    Покращилося розуміння та вміння виражати власні емоції учасниками спільнот на 26%.

Відгуки учасників проєкту

Illustration

"Проєкт був крутий. Тому що скільки я працюю з молоддю, є напрямки: фінансова грамотність, вибір професії, здобуття якихось навичок. Але такого як на цьому проєкті, я раніше не зустрічав. Головний напрямок – зрозуміти себе, навчитися розуміти свої емоції, емоції інших. Це прям та річ, якої так не вистачало в суспільстві, особливо для молоді! Тому тепер я усюди пропоную цю гру, і навіть без неї, тепер мій підхід до емоцій інших більш здоровий і дорослий)" - ділиться Андрій Бевзицький.

Illustration

"Моя участь у проєкті «Стійкість в новій громаді» була надзвичайно цінним досвідом.Навчання допомогло мені краще розуміти свої власні почуття та емоції, а також вміло взаємодіяти з іншими людьми.Особливо мені сподобалася можливість спілкуватися та обмінюватися досвідом з іншими учасниками проєкту.Дуже дякую тренерам і організаторам за професійний підхід та підтримку. Навчання обов‘язково стане в пригоді в моєму особистому та професійному житті", – розповідає Ірина Рожанська.

Illustration

"Дуже вдячна за надзвичайно змістовне та корисне проведення часу в проєкті. Кожна зустріч проходила максимально цікаво, відкривала нові знання у сфері емоцій. А сама гра "На емоціях" дозволила не тільки мені, а й людям з якими я її проводила зазирнути у себе та пізнати більше про емоційну компетентність.
Дуже круто що в Луцьку з'явилася така унікальна можливість, також окрема подяка координаторам проєкту", – розповідає Діана Кузнецова.

Illustration

"Відчувала довіру в нашому колі. Мені було комфортно, що я можу говорити, що я можу згадувати історії. В певний момент я вагалася, але вирішила зробити крок назустріч і відчула довіру, підтримку і це дуже важливо. І коли ми будемо самі проводити ці ігри, неважливо з якою категорією, важливо для тренера створити коло довіри" - ділиться Наталя Журавльова.

Матеріал підготовлено у рамках проєкту Київський Діалог: Створення в українських регіонах соціального капіталу для громадських ініціатив, орієнтованих на реформи, за фінансової підтримки Федерального Міністерства закордонних справ Німеччини.

Illustration
Illustration

Контакти

Катерина Білохвіст, менеджерка проєкту +38 099 365 3707, moc.liamg%40anyretaktsivhkolib