Психічний стан, емоційна стабільність та підтримка в групі - є важливим чинником роботи команди, та як наслідок її ефективності на перемогу України. Сьогодні особливо потрібно бути уважними до психоемоційного стану громадських активістів та волонтерів, від якого залежить їхня діяльність на благо країни.
Підсилювати сильних, які зможуть допомогти собі та своїм командам розвинути навички емоційного самовиховання та взяти на себе роль інтеграторів внутрішньо переміщених осіб в громаду - наше завдання в цьому проекті.
Мета проєкту
Надати освітні інструменти провайдерам змін для підсилення себе та їх організацій через здобуття мікрокваліфікації “Ментор з емоційної компетентності”від продукту “На емоціях” та проведення ігрофікованих заходів щодо емоційного розвитку та психологічної підтримки у громаді для зменшення у людей ментальних наслідків від війни, розвитку емоційного самовиховання та сприяння соціальній згуртованості з представниками ВПО в громаді.
Етапи проєкту
Відбір 12 учасників\ць в проєкт
24.01.23-9.02.23
Критерії відбору були засновані на мотивації до участі, наявності часового ресурсу для участі в проєкті, а також долученості до спільнот, для яких учасники та учасниці зможуть провести ігрові сесії
Інтеграційна зустріч
17.02.23
Вступна зустріч була поведена з учасницями проекту з метою познайомитися одне з одною; визначили та прописали особисті цілі на проєкт; отримали комплекти ігрофікованого освітнього навчання «На емоціях» та зрозуміти детальніше програму проєкту.
Проходження онлайн-курсу учасницями проекту
17.02.23
Після інтеграційної зустрічі, учасниці отримали доступ до онлайн-курсу "Ментор з емоційної компетентності", який вони проходили протягом проекту. Всього курс охопив 22 завдання, які були поділені на модулі "Поняття та особливості використання комплекту", "Емоційна компетентність", "Менторство", "Розробка власного формату "На емоціях""
Тренінг про емоційну компетентність
21.02.23
Разом з психологинею Катериною Бурдило учасниці проєкту під час тренінгу "Емоційна компетентність" говорили про: ▫маркери, які допомагають розвинути емоційну компетентність; робили різні практичні вправи для відчуття та вираження почуттів; базові емоції та базові психологічні потреби; розбирали психологічні задачі тренера з емоційної компетентності; вивчали ситуації роботи з учасниками під час емоційних експресивних реакцій.
Тренінг про менторство та фасилітацію
3.03.23
Тренерка Уляна Кашепа під час свого воркшопу допомагала здобути учасницям знання та навички в темах менторства та фасилітації. Розглянули такі питання: різницю між менторством та фасилітацією; основні вміння фасилітатора; мету ментора з емоційної компетентності; 5 принципів Еріксона; інструментарій для роботи в групах.Також розібрали на практиці, як працювати з "складними ролями" в команді.
Ігровий практикум "На емоціях"
7.03.23
На ігровому практикумі майбутні менторки змогли відчути себе учасницями ігрового процесу. Це було корисно для розуміння обох ролей у використанні колоди "На емоціях" під час зустрічей-підтримок. Також учасниці поділилися думками, які знання та навички з проекту візьмуть під час проведення ігрофікованих заходів в своїх спільнотах.
Проведення менторками ігрових сесій в своїх спільнотах
8.03-19.03.23
Менторки проводили ігрові сесії в своїх спільнотах для різноманітних груп людей: з людьми з інвалідністю, з жінками, які постраждали від насильства; з молоддю в громадах, зі студентами, з представниками ВПО, з волонтерами і дітьми, навіть з учасниками церковного хору.Кожна учасниця охопила своїми заходами щонайменше 15 людей в спільноті.
Фінальна зустріч та підбиття підсумків
20.03.23
Вкінці проекту ми провели завершальну зустріч для рефлексії учасниць та підбиття підсумків. Менторки оцінили, які етапи проекту їм сподобалися найбільше, також були представлені статистичні результати проекту на основі попередніх анкетувань. Учасниці отримали сертифікат про здобуття мікрокваліфікації "Ментор з емоційної компетентності".
Фотогалерея проекту
Новини проєкту
Результати проекту
12
учасниць здобули мікрокваліфікацію “Менторка з емоційної компетентності”
35
ігрофікованих заходів було проведено, загальною тривалістю 58, 5 год
47
представників ВПО були серед учасників ігрофікованих заходів
248
учасників взяли участь в локальних ігрових зустрічах
Результати проекту
Рівень знань на навичок щодо теми емоційної компетентності: 5,9 -> 9Рівень знань на навичок щодо теми менторства та фасилітації: 5,75-> 9,1Рівень вашого емоційного стану та самопочуття: 6,8 -> 9,8
⚡Показник того, що люди в спільноті вільно говорять про свої емоції, почуття та переживання, готові говорити про негативні емоції та проговорювати складні ситуації, а також вміють виражати власні емоції, зріс на 34%; ⚡ Згуртованість спільноти завдяки ігровим зустрічам, зросла на 30%; ⚡ Рівень емоційного стану та самопочуття менторок після проекту, зріс на 30%.
Проект «Емоційна стійкість» реалізовується ГО «ІПІД» в рамках проекту «Підтримка українського громадянського суспільства та волонтерських ініціатив», який реалізується Фондом «Освіта для демократії» та ГО «Наше Поділля» за сприяння Національного фонду в підтримку демократії.
Леонід Корнієнко, менеджер проєкту
+38 099 365 3707
moc.liamg%40apokoel