UA

UA

Як проєкт Сімейні Молочні Ферми має забезпечити продовольчу безпеку Європи в умовах війни та повоєнного відродження України?

Погляд у майбутнє розвитку проекту СМФ через призму 5-річного досвіду та поточних викликів

Де?

м. Рівне

Коли?

20-22 квітня 2023 року

Формат?

Відкритий простір

Що це?

Стратегічна сесія з ключовими стейкхолдерами за концепцією work, rest, invest

Захід ініціює Проект СМФ, тому що:

Від початку повномасштабного вторгнення російських загарбників проект СМФ зумів не лише зберегти довоєнні досягнення але й продовжив розвиватись:

● збережені усі 171 сімейна ферма, які працюють в проекті;
● навіть під час війни нарощено поголів'я ВРХ на +600 голів;
● відкрито нові молокопереробні виробництва;
● залучено понад 25 мільйонів гривень донорських та державних фінансів на допомогу фермам;
● сплачено понад 5 мільйонів податків (за І півріччя 2022 року).

ЧОМУ САМЕ ЗАРАЗ?

10-ий місяць Україна переживає безпрецедентний період у своєму житті — воєнну агресію, яка вплинула на кожну людину і кожну громаду в Україні, і яка супроводжується новими викликами:

● значними руйнуваннями матеріальної і соціальної інфраструктури громад;● міграційними процесами як всередині країни, так і закордон;● включенням практично усього населення у волонтерські, соціальні активності, які допомагають пом'якшити наслідки війни і перемогти у цій війні;● турбулентностями на ринку праці - мільйони людей були змушені покинути роботу, бізнес, професійні плани і опанувати нові навички в сфері медицини, цивільного захисту, військового мистецтва, технологій дистанційної роботи для відновлення економіки;● зростанням розміру міжнародної гуманітарної, технічної допомоги, яка не завжди ефективно використовується.

В молочній галузі, за даними Асоціації виробників молока

У листопаді українські молокопереробні заводи експортували молочної продукції на загальну вартість 23,92 млн дол, що на 47,3% перевищує показники листопада 2021 р.
За 11 місяців 2022 року на зовнішні ринки вдалось поставити на 50% (!) більше молочної продукції, ніж торік.

Це стало вагомим стимулом для багатьох молокопереробних заводів працювати на європейському ринку та підтверджувати якість своєї продукції отримуючи «єврономери». Суттєво посприяло експорту української молочки до ЄС тимчасове скасування Радою ЄС мит і зборів з українського експорту.

Станом на 01.11.2022 в Україні налічують 2 млн 584,3 тис. голів ВРХ, що на 14% менше, ніж на відповідну дату у 2021-му.

На фоні скорочення поголів’я та продуктивності корів у прифронтових зонах і територіях з активними бойовими діями, виробництво молока за 10 місяців знизилося на 12,4% — до 6,575 млн т. Та основним виробником молока все ще залишається населення (понад 2/3 молока виробляється у присадибному секторі)

Що отримають учасники відкритого простору

Дорожня карта

1

Обмін

Новими знаннями, ключовими показниками та тенденціями у своїх сферах компетенції, новинами та ідеями.

2

 Оцінка та переосмислення

Оцінка ризиків, визначення ключових тенденцій ринку, формулювання нових гіпотез, встановлення сфер потенційного росту відповідно до нових умов та можливостей.

3

Адаптація

Визначення потреб галузі в нових сервісах, знаннях, навичках, ресурсах та джерелах їх отримання.

4

Партнерства

Укладення нових та продовження діючих партнерств як в рамках напрямку "Сімейні молочні інвестиції" так і в сфері залучення міжнародної технічної допомоги.

5

Випереджальний розвиток

Встановлення пріоритетних точок докладання спільних зусиль, які мають гарантувати випереджальний розвиток проекту як в умовах війни так і в умовах повоєнної відбудови України.

Програма

День 1, 20 квітня

InvestВізити на сімейні молочні ферми
Work 13:30 Вітальна кава14:00 Відкриття14:10 Оголошення тем15:00 Робота у групах16:30 Перерва. Кава17:00 Робота у групах18:30 Вечірні новини19:00 Кінець першого дня
RestДегустація продукції СМФ

День 2, 21 квітня

Work 9:30 Ранкові новини10:00 Робота у групах11:30 Перерва. Кава12:00 Робота у групах13:30 Обід14:30 Робота у групах16:00 Перерва. Кава16:30 Робота у групах18:00 Вечірні новини18:30 Кінець другого дня

RestДілові ігри

День 3, 22 квітня

Work 9:30 Ранкові новини10:00 Галерея11:00 Планування дій13:00 Завершальне коло13:30 Обід14:00. Кінець
InvestВізити на сімейні молочні ферми

ХТО ВІЗЬМЕ УЧАСТЬ?

Власники/ці сімейних молочних ферм.


Інвестори 

інвестфонди, інвестиційні компанії, банки, кредитні установи

Донори 

проекти міжнародної технічної допомоги, проекти корпоративної соціальної відповідальності

Гуртові покупці молока

молокозаводи, молочні кооперативи, крафтові переробники

Сервісні організації

організації, які пропонують послуги для СМФ: громадські організації, релігійні організації, профільні асоціації, агенції місцевого розвитку

corporation, enterprise, firm- company- building

Великий бізнес

представники великих фермерських господарств та агрохолдингів

Влада

представники ОМС, профільних управлінь, державних адміністрацій

Провайдери освітніх та технологічних рішень

агро ІТ, освіта, переробка, логістика

Команда проекту СМФ


Як це відбувалось у 2019 році

 Чому я йду на відкритий простір і з ким я хочу там зустрітись

Учасники запрошують учасників

“Основою розвитку кожної громади є міцна, заможна сім'я. Більшість брендів, які нам відомі зараз, часто розпочинались як сімейні бізнеси. Тож я ініціював масштабний проект по інвестуванню в розвиток 5000 СМФ в Україні. Запрошую на захід інвесторів, донорів, великий бізнес, які готові долучатись до сфери, яка традиційно є однією з підвалин продовольчої безпеки України."

Illustration

Михайло Корилкевич

Ідеолог, засновник, ключовий інвестор проекту СМФ

“В першу чергу як інвестор проекту я вражений тим, на скільки стійкою виявилась мережа сімейних ферм в умовах масштабної війни. Як показує практика, якщо посилювати найсильніших, то це створить умови для росту цілих територій і галузей навколо. Буду радий почути думки з цього приводу від інших інвесторів та представників донорських організацій."

Illustration

Михайло Войтович

CEO, ТОВ "Світ Громад", інвестор проекту СМФ

Як потрапити на відкритий простір

Встигніть заповнити реєстраційну форму до часу завершення реєстрації про решту подбають координатори заходу.Реєстрація відкрита до 17:00, 10 квітня, 2023 року. 

0Days
0Hours
0Minutes
0Seconds

 Залишилось місць

60

з 60

Контакти

Якщо у вас є ідеї, запитання чи пропозиції - сконтактуйте з нам в будь-який зручний для вас спосіб.

е-Пошта

au.gro.cow%40troppus

Телелфони

+38 (099) 776 555 1

Месенджери

Telegram: +38 (099) 776 555 1Viber: +38 (099) 776 555 1

Ініціатори та партнери

Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration
Illustration